ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ
- Μικρά και ευέλικτα τμήματα 6-7 ατόμων , με τη διδακτική μεθοδολογία που ορίζουν οι νέες τάσεις στην εκπαίδευση η οποία τηρείται απαρέγκλιτα από όλους τους καθηγητές
- Τρόπο διδασκαλίας ο οποίος βασίζεται στην προώθηση μαθησιακών συζητήσεων και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης
- Σταδιακή μετατροπή του ρόλου του καθηγητή από κέντρο της διδασκαλίας ( δασκαλοκεντρική ) σε ρόλο οργανωτή της εκπαιδευτικής διαδικασίας ( μαθητοκεντρική ) , ενισχύοντας έτσι τη συνεργατική μάθηση που είναι εργαλείο της ενεργητικής μάθησης
- Υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό : Διαδραστικός πίνακας – Η/Υ – projector – Video– Videocamera. Οπτικοακουστικό υλικό που επιτρέπει την πραγματοποίηση ακουστικών ασκήσεων , βιντεομαθημάτων , βιντεοσκοπήσεων και χρήση internet
- Κατάλληλα διαμορφωμένες αίθουσες για την διευκόλυνση της συνεργασίας των μαθητών και την προώθηση της ομαδικότητας .
Ένταξη σε τμήματα ολιγομελή( 6 - 7 ατόμων ), ευέλικτα και ομοιογενή (παιδιά ίδιας ηλικίας ) σε οργανωμένο σχολικό περιβάλλον και εκπαιδευτική διαδικασία που προάγει συστηματικά την εκμάθηση όλων των δεξιοτήτων της γλώσσας ( γραφή ,ανάγνωση , ορθογραφία , προφορικός λόγος ,ακουστικό και γραμματική σε απλή μορφή ).
Σύγχρονα βιβλία κατάλληλα για την ηλικία των παιδιών , τα οποία υποστηρίζονται και με την χρήση του διαδραστικού πίνακα , τραγούδια , παιχνίδια , videos και εξάσκηση μέσω Η/Υ είναι μερικά από τα εκπαιδευτικά μέσα που χρησιμοποιούνται.
Tests με την ολοκλήρωση του κάθε κεφαλαίου και τελικό test στο τέλος της σχολικής περιόδου .
Συνεχίζει σε πιο οργανωμένη μορφή και με περισσότερες δραστηριότητες να συστηματοποιεί τις δεξιότητες της γλώσσας. Μαθαίνει να χειρίζεται τον γραπτό και τον προφορικό λόγο με όλους τους γραμματικούς κανόνες .
Με την ολοκλήρωση των τριών αυτών τάξεων ο μαθητής έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα για την γλώσσα και έχει αναπτύξει σε σημαντικό βαθμό τις γραπτές και προφορικές του δεξιότητες .
Με την νέα σειρά βιβλίων από το 2015 αλλάζουμε και την φιλοσοφία της διδασκαλίας δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην παραγωγή(speaking), κατανόηση ( listening ) και ανάπτυξη του γραπτού ( writing ) λόγου . Η συστηματική χρήση της γλώσσας έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη αφομοίωση και εμπέδωση της διδακτέας ύλης . Στοχεύοντας όχι μόνον στην απόκτηση των πιστοποιητικών , αλλά να αποκτά ο σπουδαστής την άνεση χρήσης της γλώσσας εφ’ όρου ζωής .
Με την ολοκλήρωση της SENIOR B μπορεί να λάβει μέρος στις εξετάσεις για το πιστοποιητικό ΕΠΙΠΕΔΟΥ Α1 και της SENIOR C για το Α2 του ΚΠΓ ή του institute GOETHE .
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Νέα σύγχρονη σειρά βιβλίων με αντίστοιχα για κάθε κεφάλαιο VIDEOS και πλήθος ασκήσεων για εξάσκηση και εμπέδωση μέσω του διαδραστικού πίνακα και του internet .
ΑΡΤΙΑ - ΥΠΕΥΘΥΝΑ - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ
Εξειδικευμένη και εντατική προετοιμασία των σπουδαστών για τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας Β1( zertifikat B1 Goethe – ΚΠΓ Β1) – Β2 (zertifikat B2 Goethe – ΚΠΓ Β2 ) - C1 ( C1 Goethe –ΚΠΓ C1 ) – C2 ( C2 Goethe – ΚΠΓ C2 )
Ανάπτυξη όλων των δεξιοτήτων στις οποίες εξετάζονται ( Προφορικό - Ακουστικό –Λεξιλόγιο – Γραμματική – Έκθεση – Κείμενα ) με εξειδικευμένο πρόγραμμα προετοιμασίας και πολλά practice tests αντίστοιχα των εξετάσεων.
Επίσης οργανώνονται test προσομοίωσης ( mock tests ) σε πραγματικές συνθήκες εξετάσεων .
Ακολουθώντας το πρόγραμμα Polyglosson , οι σπουδαστές είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι για να λάβουν μέρος σε εξετάσεις οποιουδήποτε εξεταστικού φορέα επιλέξουν σε συνεργασία με τους καθηγητές . Τα πολύ υψηλά ποσοστά επιτυχιών που αγγίζουν το 100 % είναι απόδειξη της άρτιας και υπεύθυνης προετοιμασίας .
ΕΦΗΒΟΙ –ΕΝΗΛΙΚΕΣ
Υπερεντατικό πρόγραμμα 2 ετών για την απόκτηση του Β2 ( lower ) .